دانابات، راهگشای هوشمند در هزارتوی خدمات بانکی

آذر ماه امسال، صنایع فینتک و کسب‌وکارهای حوزه مالی و بانکی با ابزاری هوشمند در بخش خدمات مشتریان آشنا خواهند شد. چت‌باتی که با جدید‌ترین مدل‌های زبانی برای پاسخگویی به مخاطب توسعه داده شده است و بنا دارد تحول تازه‌ای را در حوزه پشتیبانی‌ از مشتریان رقم بزند. «دانابات» که تا امروز تجربه‌های موفقی در پاسخگویی به سوالات کاربران و مشتریان آنلاین داشته، به زودی به صورت عمومی عرضه خواهد شد تا امکان هوشمندسازی و اتوماسیون فرایند پاسخگویی به مشتریان را فراهم ‌کند.

در دنیای امروز که سرعت حرف اول را می‌زند، هر دقیقه‌ای که می‌گذرد، برای مشتریانی که دارایی و سرمایه‌ خود را در اختیار موسسات مالی قرار داده‌اند، ارزشی بالا دارد. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارها، خصوصاً مجموعه‌های بزرگی مانند بانک‌ها، بیمه‌ها، کارگزاری‌ها و فعالان عرصه فینتک که با طیف وسیعی از کاربران در تعامل هستند، همچنان با چالش پاسخگویی آنی به مشتریان خود مواجه‌اند. زمان‌های انتظار طولانی در صف پشتیبانی، محدودیت ساعت پاسخگویی اپراتورها، پیچیدگی فرآیندهای کسب‌وکارها و نیاز به ارتباط چندباره با مراکز پشتیبانی برای دریافت اطلاعات ساده، از جمله مشکلاتی است که مشتریان بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و… به صورت روزانه با آن دست به گریبان هستند.

 این چالش‌ها هم باعث اتلاف وقت و انرژی مشتریان می‌شود و هم روی کیفیت خدمت‌رسانی این سازمان‌ها و بهره‌وری کارمندان آنان تاثیر منفی می‌گذارد. در این میان، راهکار چت‌بات‌ هوشمند پاسخگو تا امروز توانسته پاسخ خوبی به این چالش بخش خدمات پشتیبانی در سراسر دنیا باشد و از همین رو، نظر مثبت پیشروان صنعت خدمات مشتریان را به خود جلب کرده است.

دانابات با پاسخگویی به سؤالات متداول مشتریان و کاهش ترافیک 75 درصدی سوالات پرتکرار، نسل جدیدی از ارتباط با مشتریان را امکان‌پذیر کرده است. این چت‎بات با هسته یادگیری هوشمند و الگوریتم‌های پیشرفته «هوش مصنوعی مولد» (Generative AI) مفهوم پیام مخاطبان را درک می‌کند، سپس بر پایه اطلاعاتی که از پیش درباره هر کسب‌وکار آموخته، نحوه پاسخگویی اپراتور انسانی را شبیه‌سازی می‌کند و همچون یک اپراتور باتجربه با کاربران به گفتگو می‌نشیند. امکان شخصی‌سازی با نیازهای خاص هر کسب‌وکار و ارائه پاسخ‌های دقیق و مرتبط به کاربران هر سازمان باعث شده دانابات یک گام فراتر از چت‌‌بات‌های معمولی برداشته باشد.

 با عرضه عمومی این ابزار هوشمند، می‌توانیم شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات فینتک‌ها و موسسات مالی و بانکی  باشیم و کاربران و مشتریان نیز می‌توانند تعاملی متمایز و نوین را در پلتفرم‌های آنلاین تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *